پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 228680
کاهش چشمگير جرائم و آسيب‌هاي اجتماعي در شهرستان فارسان
تاریخ انتشار : 1396/07/19
نمایش : 1132
فرمانده انتظامي شهرستان فارسان از کاهش 11 درصدي جرائم و آسيب هاي اجتماعي نسبت به سال گذشته در شهرستان فارسان خبر داد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، سيروس ميرزايي، ضمن تسليت ايام سوگواري شهادت امام حسين (ع) وياران باوفايش، اظهار داشت: حضور پرشور مردم در مراسمات عزاداري اباعبدالله الحسين (ع) فراموش‌نشدني است و اقتدار هميشگي و اعتقاد به حفظ ارزش‌ها را به دشمنان کوردل انقلاب اسلامي نشان مي‌دهد.

 وي افزود: اين مراسم باعظمت الهي در کمال امنيت با تلاش شبانه‌روزي نيروي انتظامي و ساير نيروهاي امنيتي و همکاري و مشارکت خوب مردم توأم بانظم و انضباط برگزار شد و خداوند متعال را به شکرانه اين نعمت بزرگ سپاسگزاريم.

وي در ادامه به عملکرد نيروي انتظامي شهرستان اشاره داشت و افزود: در طول يک سال گذشته غريب به 110 هزار مأموريت عملياتي 110 که با تماس مردم با همکاران ما صورت گرفته انجام‌شده است،1000 فقره پرونده قضايي را پيگير بوده‌ايم و پاسخگو به 45 هزار نفر از مراجعين و 81 هزار ابلاغ و اوراق قضايي را تسليم مردم و شهروندان عزيزکرده‌ايم و در کنار همه اين فعاليت‌ها 120 مراسم انتخاباتي، ورزشي، مذهبي و.... را همکاران ما در نيروي انتظامي پوشش داده‌اند.

وي خاطرنشان کرد: درنتيجه همکاري مردم با همکاران ما در نيروي انتظامي خوشبختانه 11 درصد کاهش جرائم نسبت به سال گذشته داشته‌ايم 83 درصد کاهش شرارت 85 درصد کاهش کلاه‌برداري و 75 درصد کاهش سرقت را در شهرستان فارسان شاهد بوده‌ايم و اين تنها گوشه‌اي از زحمات همکاران ما در نيروي انتظامي مي‌باشد.

وي بيان کرد: امنيت يکي از نيازهاي اساسي جامعه بشري است و امروز نيروي انتظامي در نوک پيکان در کنار ساير نيروهاي مسلح در تأمين امنيت جامعه گام برمي‌دارد و اين وظيفه مهم را به دوش مي‌کشد.

فرمانده انتظامي شهرستان فارسان با اشاره به کاهش چشمگير جرائم و آسيب‌هاي اجتماعي با تلاش شبانه‌روزي کارکنان خدوم انتظامي در اين شهرستان، خاطرنشان کرد: از همکاري خوب و صميمانه مردم در ارتقاء نظم و امنيت در جامعه تشکر مي‌کنيم و از خداوند منان مي‌خواهيم که سربازان خوبي براي امام زمان (عج) و فرمانده معظم کل قوا و خدمتگزار خوبي براي مردم باشيم.

انتهاي پيام/590پ

 
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html